Ay 14 günlük olduk bugün 2 makina çamaşırını yıkadım bu zamana kadar bir makinasını kardeşim bir makinasını babaannem ütüledi biz yalnız kalıyoruz değil ütü yapmaya tuvalete gitmeye fırsatım olmuyo gece uyumuyo gündüz durmuyo ha böyle sürmez illa bir düzen oturturuz ama şu an özellikle o kadar gözümde büyüyor ki o ütü hayır yani ütüleyip koydular öyle sepetle onları kaldırabilmem bile günlerimi alıyor desem yeridir :/ ben çocukluğumdan beri de hep öyle duydum öyle gördüm. “BEBEKLERİN KIYAFETLERİ ÜTÜLENİR”. Ama şu an durmayan bir bebeğim olduğu için bu bildiğim doğruyu sorgulamaya başladım, “acaba ütülemesem ne olur?” :)