prensannesi-96 bebeğim 12 ayını yeni geçti ve o doğmadan önce de çok izlemezdim şimdi hiç izlemiyorum. Eşim de işten gelince uyuyana kadar aile saati yapıyrouz hiç tv açılmıyor. Oglum kumanda kullanmayı bilene kadar da açmayı düşünmüyorum. Bazen çok zor zamanlarımız oluyor ona rağmen açmayıp acı cekiyorsa birlikte üstesinden gelmeye çalışıyoruz. Çocuğu yemiyor içmiyor ya da hasta diye ekrana itmeyi düşünmüyorum. Korkuyu sevinci acıyı ekransız da yaşayabilir öğrenebilir. Aman hasta oldu deyip bir kere bile eline telefon vermedim vermeyi düşünmüyorum ☺️