Merhaba anneler. 13 gunluk bebegim var. Göbek kordonu daha düşmedi ve düsmek uzere. Bugun dikkat ettim ici ssnki iltihap kapmis gibi ve koku geliyor. Birazdan saglik ocagina göturecem. Ama korkuyorum . Kimileri diyor iyi degil. Enfeksiyon olursa hastaneye yatmasi gerek diye. Basina böyle birsey gelen var mi acaba