ipek_dfn22 anne sütü alan bebeklerin iki haftaya kadar kaka yapmaması normal. İki hafta sonunda da cıvık kıvamda yapıyorsa yine normal. Kabız demek için katı şekilde yapması lazım.
Makat dar ise buna doktor karar vermeli.
Siz sürekli bebeğe lavman yaparsanız hele hele makatını uyarırsanız bir süre sonra kendi kendine hiç yapamaz hale gelir.
Çocuğun makatına zeytinyağı vs sürmek asla yapılmaması gereken bir şey.