Norveckizi Yün programım kırk derecelik çünkü İçime de dert oldu şimdi ya Bişey olur mu hepsi de yeniydi
ebz09 Norveckizi yüksek derecede yikamadiginiz sürece 30 la 40in cok farkı yok. Yine de daha sonra 30 da yıkamaya devam edersiniz. Bir seferden bisey olmaz
tazeanneeeee KubraKaranKaya ben de her şeyi 60da yıkıyorum renklerin erkenden solması dışında bir problem yaşamadım😅