Selcan_08 Süt artması için neler yapıyorsunuz 1 ay 11 günlük bebeğim var süt yetmeyince mama veriyorum hangisi daha iyi sma mı aptamil mi birde iki üç günde bir kakasını yapıyor bebeğim mamadan mıdır birde hangi bezi öneriyorsunuz sevgili anneler
livanurvealpinannesi61 Selcan_08 mama olarak en iyisi evolvia bez olarak da evy baby çok iyi. Onun haricinde molfix ve can bebe var Onlarda güzel taşma sızdırma yapmıyor.ben oğluma şuan molfix kullanıyorum memnunum.