Dilek23 bence kendiniz konuşun. Benim çocuklarıma da kayınvalidem bakıyor ben her zaman saygıda kusur etmeden inceden inceden söylerim hep. Kalp kırmaya da gerek yok 😊 Nihayetinde muhtacım ona. Kah sohbet esnasında çaktırmadan kah direkt olarak söylüyorum. O da anlıyor. Kocaları eğittiğimiz gibi evlilikte, anaları da eğitiyoruz napalım, misyonumuz büyük şu dünyada ☺️☺️