Arkadaslar merhaba .
Bebegim 7 aylik benle yatmayi yatarken emmeyi cok seviyor hu sabah bir baktim kut diye bir ses baktim cocuk yanimda yok basladi aglamaya …
Yataktan dustu . Sanirim korkudan agladi .
Bir yerinde kizariklik morariklik yok ama cok korktum su anda da iyi sadece mizmiz 2 saattir kusma felan olmadi simdi uyuyor birsey olurmu ne onerirsiniz 🙈