Zlm Feyekum siz sınıfta durdukça alışmayacak zaten çocuklar ağlar okul zamanı bu çok doğal alışır zamanla sakın agliyo diye almayın okuldan
Zey-yus50 Feyekum yani bizi hiç içeri almamıştı hep sizin içeri gireceğinizi düşünür demişlerdi buraya anneler gelemiyo annecim arkadaşlarında annesi yok demiştim kapıdan bıraktım direk sadece iki gün ağladı
Feyekum Zlm 3.5 yasinds yok.almam o kadar düşüyor ki bana nasıl.alisacak diyorum böyle bide yarım.gun
Zlm Feyekum siz içinizi ferah tutun alisacaktir sonucta yep yeni birşey tepki vermesi çok doğal biz bile biraz korkardık yeni bı yere gidiyo olsak
Feyekum Zey-yus50 söylüyorum elimi tuttu yNimda oturdu ağladı yine bırakıp çıktım eve gittim her geçen gün daha iyi olur ins