Kızlar oğlum 1 yasına girdi ve memeye cok düştü yemek yemiyor ne verirsem agzına diliyle yitip atıyor emdiği için yemek yemek istemiyor galiba ama bu agzından cıkarma olayını huy edindi galiba napıcam bilmiyorum zaten yeni rotavirüsten cıktık zayıfladı biraz yesin toparlansın diye ugrasıyrm oda agzından atıyor akıl verin napıyım ben