Vesife bende öyle yaptım kızım 3 yaşında oğlum 21 aylık hiçbir sorun yaşamadık. Çevremde herkes öyle veriyor bizede öyle yaparmış annemler Bi sorun yaşamadık. Şimdi bazı doktorlar yok doğal süt vermeyin yok doğal süt ile yoğurt yapmayın VS diyor. Pastörize sütte birçok katkı koruyucu var ki nasıl yapıldığını Orda çalışanlar söylüyor kendi çocuklarına bile vermiyorlar.