Sssdt Kızlar bıberonumuZ avent 0 6 aylık. Bebegım son bır haftadır mama yerken değişik hareket yapıyor kendini kasıyır kızarıyor birden anlam veremiyorum sizce neden?
Whatornot Sssdt ben de avent kullandım 1 hafta kadar kızıma aşırı derecede gaz yaptı sonra ucuz 30 liralık biberon denedik o daha iyi geldi en sonunda da baby plus antikolik aldım hiç gaz sıkıntımız kalmadı
ebozbey Sssdt gaz canım malesefff hatta videosunu çekip doktora attım böyle titrer gibi tuhaf hareketlerdi