Gidip 150 lira verip oioi almıştım ağzına sokacak kaliteli olsun diyerek ama pişman oldum gereksiz bir şeymiş ucunda deliği olmadigi icin ağzına çok püre gelmiyor sıkılıyordu vs alacaksanız da file olanlardan ya da ucunda delik olan mesela wee babyninkini falan alın derim