Formda böyle bir başlık bulamadım, birseyler yazmak istedim..
1 Kasım benim anneligimin 1. Yıl dönümü.. Vee canım oğlumun doğum günü.. Uykusuzlugu, yorgunlugu, yetersizlik hissiyle, ilk ses cikarmalari, ilk anne demesi ile, ilk kahkaha atmasi , heyecanlanincaki çok sevimli halleriyle minik koalamla 1 koca yılı birlikte geçirdik.. Yeri geldi bebekli hayatla çok bunaldım , yeri geldi bebekli hayatla içim içime sığmadı gurur duydum.. her duyguyu yaşadım oğlumla çok şükür.. Rabbim isteyen herkese çocuk nasip etsin bu duyguları yaşatsın..
Sizler de duygularınızı paylaşmak ister misiniz ?