Ben karacanın yeni çıkan airpro cook xl olan modelini kullanıyorum kızartma,poğaça,köfte vs herşey denedim çok memnunum. Dün akşam karnabahar kızartması yaptım çok az yağ ile ve etrafa yağ sıçrama derdi olmadan. Ay iyi ki almışım 😂😍 ev yemeği yapma seçeneği falanda var ayrıyeten onun icin kücük tenceresi var ama daha alalı 20 gün falan oldu onu deneme fırsatım olmadı