Giizem05 İlk 1-2 gün denedim yapamadım olmuyor dedim bıraktım.Sonra tekrar denedim boncuk boncuk terledim, belim sırtım ağrıdı ama başardık. Tabi ki zor oluyor biraz ama ben evde olduğum zaman hep öyle yedirdim mamayı. Dışarıda biberon verdim. Şimdi biraz büyüdü istemiyor ağzında sondayı. Ama ben yine verebildiğim kadar o şekilde vermeye çalışıyorum.