Haticemustafa34 Kızlar sezeryan doğum yapalı 74 gün oldu ve göbeğimde sarkma hala var. Sizlerde de sarkma oldu mu geçmesi için neler yaptınız ?
Mizmizmyrtle Haticemustafa34 genelde doktorlar 6 ay öncesi spor egzersiz önermiyorlar ama kendinizi iyi hissediyorsanız ve doktorunuza sorarak onay alırsanız ufak ufak egzersizlere başlayabilirsiniz toparlanması için 🌸
NurY Haticemustafa34 evet o sarkma çok can sıkıcı , 🙄🙄🙄 zamanla sporla toparlarsiniz inşallah bide korse
cftcdln Haticemustafa34 kesinlikle sıkı bir korse öneririm. Doktorum 40 günden sonra kullanabilirsin demişti. İlk 40 gün göbek benim mi diyordum resmen göbekten aşağı görünmüyordu. O kadar sarkmıştı. 40.günde korse giymeye başladım evde sadece uyurken çıkardım. 10 günde bile toparladı. Şimdi ara ara giyiyorum.