Yaklaşık 1 yıl önce kestim saçlarını aşırı kivircik ve bicimsizdi o zaman omuzlarının asagisindaydi bende ensesine kadar kestim şuan 2 buçuk yaşında ama kestigimden beri hiç uzamamış en azndan toplayabiliyordum kestiğime pişman oldum. Şuan toplayamoyorum bile yani 1 senedir hiç mi uzamaz ya. Bunun icn yapabileceğim bisey var mı doğal yollardan?