Kızım zaten zar zor yiyen bir bebek beni emmedi mamayı şırıngayla içti vs. Ek gıda dönemi düzelir dedim ama nerde. Tatması gereken hiç birşeyi tatmıyor domates peynir zeytin kahvaltıda hiç yok herşeyi kuru kuru yiyor. Pankek yapıyorum yanında peynir falan vereyim diyorum asla 1-2 pankek suyla yiyor. Otlu omlet yapıyorum misal tek onu yiyor asla 2. Bir seçenek yok. Aksam köfte patates yaptım ayran içireyim diyorum asla sadece köfte yiyor beslenme düzenimiz hiç yok sizinde böyle mi