Kalça ultrasonu için Ankara’da Ali İpek var bayağı adı duyulmuş iyi bir uzman, ona gittik. Göz için de Esat’ta Kudret göz hastanesine gittik. Gözüne bir damla damlattılar, göz bebekleri büyüsün diye bir saat falan bekledik. Sonra doktor bir başlık taktı, eline de mercek aldı gözlerine baktı. Sonra da normal göz muayenesi yaptı. 1,5 yaşına kadar muayeneye gerek yok dedi. 2 aylık olunca yapılıyormuş muayeneler ama kızım 1,5 aylık ve yaptılar sıkıntı olmadı.