Miniginannesi 2,5 yaşında oğlum 2 kıştır waikikiden aldığım uyku tulumunu kullanıyorum biraz kalın ama içine ince giydiriyorum çok memnunum beden olarak büyük alın uyku tulumları biraz büyük olunca sahan iyi oluyor sıkıp terletme açısından suan 2ay 13 günlük oğlum var ona da Waikikiden almayı dusunuyorum