Sedefoznur Dondurmalikahve çok güzel belirtmiş zaten, gerçekten bebeğinizin kilosu iyi, ek gıda İçin niye bu kadar acele ediyor bazı otoriteler onu anlayabilmiş değilim.Ki sizin durumunuzda herşey gayet ideal görünüyor, hadi kilo alımı az olsa, yeterince beslenemediğini gösteren belirtileri olsa, yine de 4 aylık bebeğe ilk tercih, ek gıda yerine, anne sütüne daha yakın olan mama olmalı.Normalde hekimin lafının üstüne yorum yapmam ama sizin durumunuzda devam etmemekle iyi yapmışsınız şahsi fikrim.