ballilokmamMm valla ben 50-60 TL’ye tişört Sweat falan aldım mağazasında bile kış sezonunda bu fiyata bulmak bence zor, ben bu seneki bebeğimin kışlıklarını geçen seneden yapmıştım o aldıklarımdan ucuzları bile var, hatta bazılarını seneye için aldım, bütün ürünler değil ama bazıları cidden çok ucuz