Glcnn Kızlar bebeği 2 buçuk aylıkken grip olan varmı ben grip oldum çok korkuyorum kızıma gecicek diye bence geçme ihtimalide yüksek çünkü banada eşimden geçti bebeğim anne sütüde almıyo geçerse ne yapicam bu konuda bi bilgim yok nasıl atlatabilir minik yavrum tecrubelerinize ihtiyacim var
AtaTrkmn Glcnn benim bebeğim 2 aylıktı grip oldu öksürkle başladı burnu tıkandı hapşırık devam etti doktorumuz ilaç verdi geçti ama bebeğimden eşime geçti doktora sorduk küçücük bebekten geçer mi gerçekten diye evet dedi doktorumuz eşim iyileşirken banada geçti aile boyu grip olduk ağustos sıcağında🤦🏻♀️
yldrm986 Glcnn benim oğlum olmuştu canım, eşimden geçmişti ona da,1 haftada iyileşti.Korkma,evi bol bol havalandır, solunum yoluyla ve damlacıkla geçiyor bu hastalık,el hijyenine dikkat et ,beslemnesine dikkat et bişey olmaz 🙏🏻
Glcnn yldrm986 nasıl iyileşti canım ilacmi kullandı bide kaç aylıktı oglun benim kızım anne sütüde almyo
yldrm986 Glcnn 3 aylıktı canım,benimki de enmiyordu ama süt sağıp veriyordum, Aptamil de veriyordum.Antiviral bir şurup kullandık geçti canım,adı aklıma gelmiyor ama ☹️
Glcnn yldrm986 anladım canım yok kafama göre ilaç alipta kullanmam zaten doktor kontrolünde kullanırım gerek görürse
yldrm986 Glcnn tabi kii,kiloya göre doz ayarlanır zaten, bağışıklık zayıf olduğu için kapar hemen hastalığı dikkat etmelisin