Hanımlar merhaba bebeğim bi kaç gündür huysuzdu sürekli ağlıyor geceleri uyumuyo 6 da zor yatıyordum diş diye gitmedik hastaneye yada tam gitcez uyuyo falan dün hastaneye gittiğimizde viral enfeksiyon olmuş kulak pisliği çok varmış dış kulak iltihabı olmuş aranızda yaşayan varmı ? Oksibor damla ve kulak damlası verdi
Oksibor damla bi kir çıkarttı anlatamam kullanan var mı