4 aylık kızım bebek kanalı var bizde ara ara ona bakıyor çıkan karanterlere gülüyor kahkaha atıyor uslu bir şekilde izliyor tvyle konuşmaya çalışıyor doktoruma söyledim renkler dikkatini çeker hareket eden nesnelere Gülümser izletmeyin gelişimi geriler dedi her ay yeni oyuncaklar alıyorum onlarla oyaliyorum ben de yere yorgan serip yatırıyorum ayalarına kollarına uçan balon bağlıyorum onlarla oynuyor ve dönmeye çalışıyor kafasını kaldırmaya çalışıyor. Sizin bebeginiz daha cok küçük hiç bir şey anlamaz daha kucağınıza alın şarkı açın dans edin onunla konuşun aktiviteler bulun esiniz evde olduğunda verin eşinize oyalasın öyle işlerinizi halledin olmadı pusete koyun yanına alın siz işlerinizi hallederken oda sizi izler