Güzel annelerim öncelikle günaydın 🌺 Süt sağıp buzluğa koyuyorum az önce bir tanesini aldım erittim ama fazla geldiği için bebeğim hepsini bitirmedi yarısı kaldı bende dolap rafına koydum uyandığında tekrar ısıtıp veririm diye ama sonra aklıma takıldı iki kere ısıtılıp verilir mi yoksa verilmez mi dökeyim mi sütü 🤔