[silindi] Kızlar iyi aklamlar 2 gündür sütümde azalma oldu da bebğim 6,5 aylık en iyi süt arttıran çay hangisini öneririsiniz
[silindi] Asena ben promalt kullandım 3 ay boyunca ama sütüm var dı garanti olsun diye kullandım yani işr yaradımu tam olarak emin değilim ya
Asena [silindi] hurmalı olanı var denedin mi? Tadı çok kötü ama içtiğim gün göğüslerim taş gibi olmuştu resmen.
Aliiisss [silindi] su su su su diğerleri yalan 👌3-3.5 lt içmeye çalışın günde doktorum söylemişti bana diğer içeceklere gerek yok diye bol bol su içtim ve gerçekten işe yaradı
gulsahtutlu [silindi] en birinci kesinlikle ebebkte satılan malt içeceği promalt, sonra dereotu, sonra bulgur, sonra rezene. Tabiki her daim su🥰