Bebeğim 2 buçuk aylık çoğunlukla emerek tam doymadığını düşündüğüm bazı zamanlarda anne sütüme takviye olarakta mama ile besleniyor. Mama vermeye başladığımdan beri sanki dudakları hafif kuru görünüyor. Bunun sebebi nedir? Susuz mu kalmıştır? Mama sonrası bir kaşık su vermeli miyim sizce? Bilgisi olan var mı konuyla ilgili