Deletedmom_21 Kizlar antibiyotik kullandığımız halde geniz akintimiz bir turlu.gecmiyor burun akintimiz da var evde uyguladiginiz bir yöntem var mi?
Ysmndmrl Deletedmom_21 ben yeni doktora getirdim bu yüzden aşırı burun tıkanıklığı ve akıntı alerji şurubu sprey ve buhar makinası buhar rahatlatıyor birde evde sürekli havalandırıp nemlendiriyorum
dunyaylabenimaramda Deletedmom_21 soğana karanfil batırıp baş ucuna koyabilirsiniz, oda nemlendirici varsa o da iş görür. Sağlık ocağı bize zaditen damla yazmıştı, çabuk toparlamıştık. Burnunu bol bol yıkayın gün içinde. Geçmiş olsun
hemsireemom Deletedmom_21 bebeğim buhar makinesi varsa çok işe yarar Eğer yoksa kettle da da kaynatabilirsin aynı işlevi görür. Doktoruna gözüktünüz mü? Eğer numarası falan varsa sprey ismi rica et hangisini önerirse onu kullan. 😍
Gokcemsum Geniz akıntısı ile birlikte öksürük varsa ben buhar makinesi öneriyorum Bir de buhar makineniz yoksa eğer küçük tüpte tencereye su koyup kaynatabilirsiniz içine birazcık da viks koyuyorum gece rahat uyuyordu geçmiş olsun 🌸
Deletedmom_21 Gokcemsum teşekkür ederim canım ama o buhar işide yaramadi bizde ama visk koymadim hic birde oyle deneyim
Deletedmom_21 Ysmndmrl bizimde burun sprey antibiyotik ilacimiz buhat makinemiz var ama yaramıyor ise ya acaba alerji mi ki birde orta kulak iltihap sıkıntımız var
Deletedmom_21 dunyaylabenimaramda tesekkur ederim canım bir bizde yaramadi o sogan karanfil saglik ocaguna tekrardan gotureyim olmadi
Deletedmom_21 hemsireemom aşkım goturduk soner beye antibiotik burun spreyi ve kulak icin damla verdi ama fayda etmiyor daha kotu oldu ya
Ysmndmrl Deletedmom_21 benim kızındaki mevsimsel alerji ilk baharda da olmuş ilerlediği için antibiyotik kullandık kulaklarında kızarıklıksa vardı nerdeyse 2 ay sürdü tıkanıklığı isterseniz çocuk doktoruna gidin onlar bu konuda daha bilgili aile hekimliğine göre çok geçmiş olsun