Mizmizmyrtle Ozgemre onu kullanmıyorum ama beyorganik kullanıyorum çok memnunum sebzeli ve kabaklı çorbalarını da kullanıyorum 🌸😇
Tugce2391 Bn buğday ununu muhallebi karışımı felan kullandım hep hepsi çok güzeldi tarhanasini kullanmadım ama