Kubramagdalena Merhabalar, oğlum yeni 6 aylık oldu. Abisi kreşe gittiğinden hepimize öksürük bulaştırdı. Ayak altına baby vicks sürdüm, buhar verdim. Başka ne yapabilirim?
Kbraylmz Benimde bebeğim 6 aylık öksürük var dün geceden beri geçenlerde yine olmuştu aferin şurup vermişti sağlık ocağı 1 çay kaşığı ver demişti şimdi şurup verdim etkisi olmazsa götüreceğim doktora