Caglarass Ben şuanda da Çok zorlanıyorum.. ben anlamayı da anlaşılmayı da isteyen biriyim. Anlayamadığımda yada anlaşılmadığımda çok sinirleniyorum.. Ne gibi bi travma yaşadım da bu hale geldim hiç bilmiyorum ama oğlumun dilinden haliyle henüz anlamadığım için ister istemez kendi kendime sinirleniyorum. O yüzden 2. Çocuğu kaldıramayacağımı düşünüyorum.. hayırlısı olsun diyelim..