Öncelikle herkese merhaba günaydınlar umarım herkesin hayatı yolundadır.4 aylık bebeğim kakasını kendi kendine yapamıyor 1 buçuk aydır. Gaz ilacını kestikten sonra başladı hemşire gaz ilacı alışkanlık yaptığından zamanla düzeleceğini söyledi. Bi ara 3 gün kaka yapmamıştı az birşey su icirmistim ve kakasını yapmıştı. Şimdi tekrar su içirmeyi denedim 2 çay kaşığı kadar ama su ağzına gelince hemen suratını ekşitiyor midesi bulanıyor ve geri atıyor suyu. Neden böyle nasıl içirebilirim bilgisi olan var mı acaba.