S123mrv Merhaba güzel anneler, biz 3ayımızı doldurmak üzereyiz biogaiya probiyotik kullanıyoruz doğduğundan beri, acaba ne zamana kadar kullanıldı, kaçıncı ayda bıraktınız, şuan düzenli kakasını yapıyor bıraksak böyle devam eder mi ki acaba yaşayan oldu mu
Melike9321 S123mrv 3.5 aylık oldu bıraktım . Kendi bünyesi alışsın kendi kendine kaka yapmaya diye. Şuan 4.5 aylığız bu zamana kadar sorunsuz yaptı kakasını. Ama normal gaz damlasını devam ettirmiştim. Onu da yeni bırakayım dedim bi hafta kullanmadım kaka yapamaz hale geldi kızım. Yeniden gaz damlasına başlamak zorunda kaldım . Umarım düzelir .
Sontvbukucu S123mrv 3. Ayda bıraktık zaten gazi da azalmisti baya. Sonrasında sorun yasamadik. Ayni devam etti gazı kakasi
ivamu S123mrv bize doktorumuz ilk 2 aya kadar önermişti. 2 ay kullandık bıraktık sonra 3 ay 26 günlüğüz gaz ve kaka anlamında her şey yolunda çok şükür
S123mrv SunnyG bizde bir kaç gün kullanmayarak denemek istiyoruz dengesizleşmesinden korktum açıkcası
S123mrv Melike9321 bizde artık kendisi yapabilir düzeyine gelmesi için takviyeyi kesmek istiyoruz inşallah negatif sonuçlanmaz🙁
SunnyG S123mrv benimkinde zaten uzun zamandır kaka sayısı azaldı. Bir ayı geçiyor belki. Günde bir yapıyor bazen iki üç günde bir yapıyor. Ama sancısı ağrısı vs yok zaten anne sütü alan bebekte iki haftaya kadar normal kaka yapmaması. Ben de kullanmıyorum artık.
S123mrv SunnyG evet aslında en sağlıklısı , biyerde okumuştum gaz çıkarırken belirli bi süreden sonra çok müdahale edildiğinde bebek kendisi çıkarmayı öğrenemiyor yazıyordu ilk aylar harici ne kadar doğru bilmiyorum, aynı şey kakası içinde geçerli olabilir
SunnyG S123mrv ben şu an sab simplex kullanıyorum gaz damlası olarak. Son bir haftadır falan alttan gazı çıkıyor sürekli. Önceden bu kadar değildi. O yüzden bu şişe bitince gaz damlası da almayacağım. Biraz bebeği gözlemleyince karar verirsiniz siz de.
RainOverMe Bir aydan sonra etkisini gosterıyor kaka yapmasında sıkıntı olmazsa 2-3 ay kullansanız yeter demıstı eczacı,