Merhaba arkadaşlar bebeğim on dört buçuk aylıkken ise döndüm bebeğime halası bakıyor onun evine götürüyoruz ilk hafta babası izin aldı o götürdü o zamanlar çok aglamiyordu bu kadar ama bu hafta eşimde ise döndü ve çok agliyormus hiç durmuyormus sabahları bir saate yakın agliyor diyo onlarda pişman oldu baktığına bende çok korkuyorum aliscakmi yoksa hep böylemi olcak diye ben gorumceye alışmad diyorum o gittiğiniz anlıyor durmaz bu diyo bakmayacak galiba boyl giderse acava duzelirmi ya başından geçen tecrübesi olanlar yazabilirmi cok teşekkürler simdiden