Aselmina1906 Bu durumu yaşayan varmı ne gibi çözümleriniz var emzirirken ilaç kullanmak yasak ama duramıyorum kaşıntıdan 🥹🥹
Zhrdgn Aselmina1906 kendi sütünüzden sürün, ben artan sütleri biriktirip oğlumu yıkıyorum egzamayı önlüyo diye duydum
Mavigri Zhrdgn nasıl biriktiyorsunuz? Benim oğlumda da varda egzama. Aselmina1906 valla Benım de ıkı parmağımda var haftada bir felan dermovate kremi sürüyorum biraz geçiriyor her gün sürsem tamamen geçiyor ama emzirirken sorun olur mu bilmediğimden sürmüyorum
Aynursevim Aselmina1906 bepanthol sensiderm bıraz pahalı ama kasıntıdan kanıyordu ellerım cok sukur gecırdı
Zhrdgn Mavigri biberonda kalan sütleri Bi kapta buzdolabında bir hafta biriktiriyorum eğer çok olursa dondurucuya koyuyorm banyo sütü diye yazıyorum üstüne küvete su doldurup içine döküyorum tüm küvet anne sütü değil yani zaten o kadar sütüm yok :)) sizde deneyin, iyi olur inşallah
Mavigri Zhrdgn hmm içmek için belirli ömrü varya o yüzden sordum bekleyebiliyor yani bir hafta ben emziriyorum ancak sağıp ayırmak lazım keşke iyi gelse de yapsam hep 6aylık 2.ayından beri geçmek bilmedi neler kullandık geçmiyor teşekkür ederim 🙏
Zhrdgn Mavigri geçer inşallah en kısa zamanda, siz Bi deneyin tarihi için de dondurucuya koyabilirsiniz 3 ay süresi oluyor zaten, çiçeklere bile biberonun dibinde kalanı suyla çalkalayıp dökünce coşturuyor baya faydalı Bi şey
Zhrdgn Mavigri yeter tabi 100 ml de yeter suyu bembeyaz yapıyor oturtun küvete sıcacık, oynasın içinde direkt göğsünüzden alıp yaralı yerlere hafifçe sürebilirsiniz