Kızlar dün sabah kızım pijamasını bezini çıkarmış ona aldığım lazımlığa oturmuş . Anne bana artık bez takma dedi ben tuvalete yapıcam dedi. Hazır olmasam da ondan böyle bir talep gelince tuvalet eğitimine başlamış olduk. Sadece 1 kez tuvalete yaptı çişini. 3-4 kez çiş 1 kez kaka hep altına yaptı. Bu Gece de bağlamadım çecremdekiler oyle dedi. Kızım az önce uyandı heryer çiş olmuş yatağında. Herşeyi değiştirdim bez taktım. Yanlış mı yaptım? Gece bi süre taksam mı gündüz öğrenince mi sonradan geceyi de bıraksam? Gündüz bu kadar altına yapması normal mi ilk zamanlar? Ve ne zaman tuvalete götürmeliyim gündüzleri? Sürekli soruyorum yok diyor ama altına yapıyor. Az önce de kıyafetini değiştirdim.tam o an 2 adım ötesinde lazımlığa yapmadı altına yaptı anne çiş yapıyom dedi yaptı. Yani bu süreç zaten böyle mi ilerliyor? Lütfen aydınlatın beni geri dönmek istemiyorum bu yoldan . Kızım kızım 26 aylık bu arada