ayla001 Arkadaşalar bebeğim 8 aylık ve beni doğduğu günden beri emmedi bu yüzden hep sütümü sağarak besledim onu ama şimdi lansinoh marka makineyi değiştiricem çift taraflı en iyi ne önerirsiniz
Kayrass ayla001 mamajoo var e bebekte satılıyor olması lazım ben beğenerek kullanıyorum tek taraflısını
Adel123 ayla001 neden değiştirmek istiyorsunuz 9 aydır bende sadece sağarak besliyorum lansinoh ile güzel bir makine
pennylane ayla001 ben philips avent tekli kullanıyorum cok iyi. diğer göğsüme de mochi kullanıyorum. mochi harika bence. bi memeyi sağarken diğer memedeki sütü çok güzel topluyor.
Aykizinannesiii Ayyy beni anlatmıssınız bebeğim 8 aylık hiç emmedi sağıp veriyorum ben de e bebeğin markası baby plus var ama çok çok iyi oldugu söylenemez tam boşaltmıyor benim de daha iyi bi makinaya ihtiyacım var
ayla001 Adel123 aynen bende memnundum ama 1 kere bozuldu garantiye gitti geldi şimdi de emiş gücü azaldı ve bana ikilisi lazm o yüzden
Stardust1 ayla001 Lansinoh neden değiştirmek istiyorsunuz ? Bende bugün aldım çok araştırma fırsatımda olmadı e bebekteki personel çok övdü. Önceden baby plus kullanıyodum teki bir anda bozulunca hemen bunları aldık, kötü mü yaptık acaba 🧐
Adel123 ayla001 anladım canım benim ikili zaman açısından kolaylık oluyor. Bulunduğun yerde hastane tipi kiralayan varsa o makinelerden kiralayabilirsin aslında