Çocuğumu masal anlatarak uyutuyorum ve gece 2.3 arasi uyanıyor geri uykusuna dönmekte Zorluk çekiyor 3 4 kere yanımıza gelir yerine yatırma rağmen en son yatiririm yanında ben dururum öyle uyur gece lambasını aciyordum artık onu acmiycam.Gercekten bu durum çok yordu napmam gerek bilmiyorum 2 yaş atakları da var istediği birşey olmayınca aşırı derecede ağar bağırır yani off bilmiyorum ama bu durum çok yordu ne yapmalıyım ben