Akalinbetul_8 Kzlar bebegım 2 ay 7 gunluk herhangı öksürük vs hıc bısey yok ev soguk dıye kalın giydirdim şimdi yüüz cok sıcak herhangı bir rahatsızlık da yok ateş olma ıhtımalı var mı yoksa cok gıydırdım dıyemısır