Merhaba, son zamanlarda doktorlar artık yürüteçleri pek önermiyorlar. Çocuklarda kendi kendine adım atmayı, basıp güç almayı geciktirdiğini söylüyorlar. Bir de yürüteçle etrafa kontrolsüz şekilde çarpabildiği için ev kazalarının da bu yönde çok arttığını sebep gösteriyorlar. Genel olarak yürümeyi kolaylaştırdığından ziyade bebeğin kendi kendine adım atmasını geciktirdiğinden sebep zorlaştırdığı yönünde görüşler daha fazla. Onun yerine ilk adım arabaları çıkmış sanırım buna çok hakim değilim. Tabi sizin bebeğiniz, ben sadece 15 sene oldu diyince belki güncel bu durumlardan haberiniz olamayabilir diye paylaşmak istedim, sevgiler 🌸