Kızlar nolur bişey söyleyin bebeğim 1 yaş 12 günlük sabah emzirdim ara ara tekrar emdi saat 18 den beri ağlıyo emmek istiyo ama geri çekiyo kendini nedenini anlamadım ama aşırı salyası var dişten dolayı mı emmek istemiyor yoksa memeyi mi bırakacak iki dişi var henüz çok üzülüyorum bu duruma ne yapmam gerek… Cevaplarsanız çok sevinirim