CigdemZeynep Merhaba hanımlar istanbul da havalar dengesiz 1 yaşında kızım var artık ne giydiricem bilmiyorum akşamları artık esiyor oluyor geceleri falan da siz nasıl giydiriyorsunuz
MasalMavi CigdemZeynep kızım 6 aylık gündüz tayt tşhirt akşam eşofman takımı giydiriyorum baya serin çnkü
Babe CigdemZeynep Tek kisa kollu zibinla yatiriyordum simdi taytini da giydiriyorum uzerini asla ortmuyor hep acik..
teachersrn CigdemZeynep 16,5 aylık oğlum sadece çıtçıtlı body giyiyor evde, bir de çorap giydiriyorum ayağına, gece sadece body, üstünü örttürmüyor müslinle örtmeye çalışıyorum ama hep açıyor, kışın uyku tulumu alsam mı diye düşünüyorum
CigdemZeynep Gerçekten istanbul erkenden kışı yaşıyor bence bu sene erken geldi sanırım gündüz bende tayt tişört giydiriyorum akşam uzun kollu giymeye başladık geceleride soğuk üstümüz hep açık bu gidişle en kısa zamanda uyku tulumu alıcaz yada yorganlar çıkıcak 🙄
CigdemZeynep Benim kızım da hiç üstünü örtürmüyor hatta geçen sadece citcitliyla yattı sabah buz gibiydi napicam bende bilmiyorum uyuku tulumu almak gerekiyor bence hareketli bebelere hasta olmasınlarda yeter 🙏