Mucizelerherzaman buyukler hep bisey der zaten. :) doktorların hemen hemen hepsi 4 aylikken baslayin diyor. Eger gelişimsel bir gerilik yoksa erken doğum vs degilse 4. Aydan itibaren kucağinizda karniniza yaslayarak oturtun. Tabii ki sürekli değil ama gunde 15 20 dk kadar. 5. Ayda mama sandalyesinde oturtursunuz. Ben oyle yapmıştım. 6 aya girdiği ilk gun yerde bacaklarımın arasında otururken sirt desteğini kendisi kesip önündeki oyuncaga uzandı ve desteksiz oturdu 🙂❤