esilayldrmmm ÖNLÜKLÜ ELBİSE 6-9 ama kalıp küçük 0-3 diyebilirim çilekli modeller tulumlar yenidoğan Beyaz elbise 0-3 ay Diğerlerinin bedenleri fotolarda mevcut
Whatornot esilayldrmmm kırmızı ekoseli elbisenin markası ne acaba? İkinci el ilgilenmiyorum ama kıyafeti beğendim markasını söylerseniz mağazasından almak istiyorum
Tugce esilayldrmmm Merhabalar, kurallarımız gereği fiyatları ilan oluşturma esnasında belirlemeniz gerekmekte. Aksi halde postunuz uyarısız silinebilir. Mutlu forumlar dilerim. 🧚🌸
esilayldrmmm Whatornot merhaba butikten almıştım inanın hatırlamıyorum ama kızım bir kere üstüne giymedi yıkandı ve dolaba kondu