Twinsmom1 Joie air twin bebek arabası aldık arabadan memnunum ama bagaja sığmıyor tekerleklerini söküp koyayım dedim sökemedim. Kullanıpta sığdırabilen varmı nasıl sığdırıyorsunuz ?