Selinmom Bebeklerinizin uykusu nasıl emzirerek mi yatırıyorsunuz benimki uykuya dalacagı zman emmek istiyor çok uzun emiyor gözler kapalı tabi 🥺
Melisabali Selinmom Gündüzleri kısa kısa uyuyor. Geceleri zibilyon kere emmeye kalkıyor gözler kapalı tabi 🤪 emerken uyumazsa pilateste ziplatiyoriz😝
Noxco Benim de öyle maalesef ve çok kısa uyuyor emdikten sora 2 saat uyuduğunu görmedim sütüm yetmiyor onu doyurmuyor sanırım Mama ile üstüne emip uyuduğunda 4 saatnuyuyor üzülüyorum çok bu duruma 😕
Ndoruk Noxco akşam 9 civarı emzirerek yatırıyorum. Sabah 6-8e kadar uyuyor genelde. Gece ara ara gözü kapalı elini emiyor. Onun sesiyle uyanıp emziriyorum
Ndoruk Noxco akşam 9 civarı emzirerek yatırıyorum. Sabah 6-8e kadar uyuyor genelde. Gece ara ara gözü kapalı elini emiyor. Onun sesiyle uyanıp emziriyorum
Noxco Ndoruk sadece maşallahhhh desem yeter bence darısını bizlere nasip etsin Allah bide üç dört gündür kakası çok cıvık ıkınarak ağlayarak bir hal oluyor bebeğim oyyyy oy zormuş anne olmak