Bebeğim 7 aylık olacak ve yüzündeki kızarıklık gittikçe büyüyor her doktor atopik bir bebek dediler yaşına girince geçeceğini söylediler lakin geçmiyor aksine büyüyor ve yarın bir doktor önerildi oraya göreceğiz. Çoklu gida alarjisine benzeten oldu sözde de bolye durumlar yaşayan varmi