Yok ya olmuyor en sonunda elimde tef çala çala gezeceğim delirmeye başladım. Oğlum 1 haftadır gece uykusunda uyanıyor faha öncede uyanırdı ama iki pata iki emmeye uyurdu şimdi emsede uyumuyor sürekli bana dokunarak uyumak istiyor yada kucağımda diş çıkarıyor anlıyorum onu yapmadığım şey kalmadı ama psikolojik olarak yorulmaya başladım akşam olmasın ister oldum daha önce uyku eğitimi verdim çok güzel gidiyordu ama 2 kere hasta oldu onda hep gitti o düzen saatleri kaymadı allahtan çok şükür ama napıcağımı şaşırdım odasını ayırmayı düşünüyorum uyku eğitimi bir daha vereceğim odasında vermiş olayım istiyorum ama o gücü bulamıyorum benimle aynı durumda olan arkadaşlar yazsın dertleşelim gece uzun gözüküyor oğlum kucağımda şuan ve yatırmaya korkuyorum yine